O čem je web Jednoduché bankovnictví

Přístup bank nám vadí. A to hodně. Proč?
  • Nejsme pro ně zákazníky (Tip: Kdy naposledy vám napsal nebo zavolal bankéř, aby sám od sebe poradil?)
  • Jejich služby jsou složité a nesrozumitelné (Tip: Jak vám může bankovní úředník na pobočce poradit, když se sám v produktech nevyzná a bez dlouhé praxe ani nemůže?)
  • Nabízejí nám služby, které nechceme (Tip: Rozumíte měsíčním výpisům, za co a proč platíte?)
  • Zaostávají ve zprostředkování informací, v uživatelské přívětivosti. (Tip: Vyznáte se ve Vašem internetovém bankovnictví?)


Rozhodli jsme se proto oslovit internetovou komunitu a společně s vámi udělat Manifest jednoduchého bankovnictví. Chceme:
  • Návrat ke kořenům, kdy klient banky byl skutečně vítaným a opečovávaným zákazníkem
  • Banky jednoduché, abychom s nimi dělali přesně to, co chceme a rychle
Manifest jednoduchého bankovnictví je hlasováním vás, uživatelů internetu. Sami navrhněte, jaké bankovní služby chcete a jak mají podle vás vypadat.

Žádné komentáře:

Okomentovat