Co je jednoduché bankovnictví


Jednoduché bankovnictví (v angličtině simple banking, částečně obsažené i v pojmu community banking) je "novým" trendem v bankovnictví. "Nový" v uvozovkách zdůrazňujeme: není to nic nového, je to návrat ke kořenům bankovnictví, kdy ještě banky reagovaly na přání zákazníků. Dnes to znamená přizpůsobení bankovních služeb moderním klientům. Srovnejte si, jak složité je používat e-mail Seznamu, Facebook nebo iPhone a porovnejte si to s nabídkou vaší banky.

Jednoduché bankovnictví znamená:
  • zákaznicky jednoduché a rychlé bankovnictví
  • za férovou cenu
  • bez zbytečných funkcí a skrytých poplatků za ně
  • se zapojením komunity, která mi poradí
Jednoduché bankovnictví je PRO:

  • pro mladé uživatele (ne věkem, ale přístupem ke službám - vše rychle a jednoduše)
  • pro koncové zákazníky a živnostníky a malé firmy

Jednoduché bankovnictví NENÍ:

  • nové téma, vracíme bankovní služby zpět k jednoduchému používání
  • jen pro fanoušky technologií a každodenní uživatele internetu
  • pro velké klienty nebo ty klienty, kteří potřebují složité produkty - ti najdou pomoc u velkých nebo specializovaných bank

Jednoduché bankovnictví? To nejde

Rozumíme, že bankovnictví je v dnešní podobě velmi složitý business, svázaný mnoha regulacemi, ale je to business jako mnohý jiný. Mnohem víc je však dnes bankovnictví svázané souslovím TO NEJDE. Zapomeňme na ... "to nejde". I jednoduché bankovnictví je ziskový business, který "jde", pokud jej banky budou realizovat.

Manifest jednoduchého bankovnictví je vyjádřením představ klienta o moderních bankovních službách. Představa generace Facebooku/iPhonu/Androidu, která nesnáší čekání na pobočkách, nepochopitelné smlouvy a ceníky a desítky zbytečných funkcí internetového bankovnictví.

Proč děláme Jednoduchebankovnictvi.cz


Přístup bank nám vadí. A to hodně. Proč?
  • Nejsme pro ně zákazníky (Tip: Kdy naposledy vám napsal nebo zavolal bankéř, aby sám od sebe poradil?)
  • Jejich služby jsou složité a nesrozumitelné (Tip: Jak vám může bankovní úředník na pobočce poradit, když se sám v produktech nevyzná a bez dlouhé praxe ani nemůže?)
  • Nabízejí nám služby, které nechceme (Tip: Rozumíte měsíčním výpisům, za co a proč platíte?)
  • Zaostávají ve zprostředkování informací, v uživatelské přívětivosti. (Tip: Vyznáte se ve Vašem internetovém bankovnictví?)
Rozhodli jsme se proto oslovit internetovou komunitu a společně s vámi udělat Manifest jednoduchého bankovnictví. Chceme:

  • Návrat ke kořenům, kdy klient banky byl skutečně vítaným a opečovávaným zákazníkem
  • Banky jednoduché, abychom s nimi dělali přesně to, co chceme a rychle
Manifest jednoduchého bankovnictví je hlasováním vás, uživatelů internetu. Sami navrhněte, jaké bankovní služby chcete a jak mají podle vás vypadat.

O manifestu

Manifest jednoduchého bankovnictví je vyjádřením představ klienta o moderních bankovních službách. Představa generace Facebooku/iPhonu/Androidu, která nesnáší čekání na pobočkách, nepochopitelné smlouvy a ceníky a desítky zbytečných funkcí internetového bankovnictví.

Žádné komentáře:

Okomentovat